Ayse0771 Merhaba 37+5 olduk dün ve bugün hareketleri yavaşladı ve güçsüzleşti bebeğin yaşayan var mı?
Sarisinbiiiranneeee Ayse0771 37+6 yım bende, hareket azlığında birşeyler yiyin pozisyon değiştirip uzun süre dinlenin uzanmaya geçin ben çok hareketli olduğum zamanlar bebeğim hareketsizleşiyo ne zaman rahatça uzanıyorum maşallah o zaman harekete geçiyor
Ayse0771 Sarisinbiiiranneeee dün de böyleydi bugün de böyle. Gece de sertleşti çok sertliğe uyandım uyuyamadım tekrar