Merhaba. 21 hafta ile erken doğumla bebeğimi toprağa verdim. Doğumdan sonra sol kasığımda ağrı oldu,kist çıktı. 5 gün önce kontrolde herşey temiz dendi, bebeğe niyetlendik. Kasık ağrım mevcut yine,5 günde hamilelik için erken belirti diye düşünüyorum,fikirlerinizi alabilir miyim ?