Fd2012 Selamlar 5.5 haftalik gebeyim kasiklarima girip cikan agri var. uzun surmuyor, normal mi ? Bir onceki gebeligimde kalp atimi 7. Haftada durmustu kurtaj oldum korkuyorum biraz.
Aslylmz Yerleşme döneminde normal canım kanama eşlik etmiyorsa yada sürekli bir ağrı olursa mutlaka doktora gidersin ama suanki normal gözüküyor