Buseuynk 20 haftalık hamileyim b12im düşük çıktı doktorum dodex iğne verdi kullanan var mı acaba? Nette alerji yapiyo vs yazan olmus
lunam Buseuynk Ben kullandım 5 gün kadar. Çok düşük çıktığı için hemen yükselsin diye verdi. Sonra farklı bir b12ye başladım.
NslhnSnmz Buseuynk şu an ben de kullanıyorum ilk beş gün sonrası haftada bir devam edeceksin dedi doktorum hiçbir zararını görmedim.
1234seda Bende yaptırıyorum herhangi bir alerji yapmadı bana tabi bünyeden bünyeye değişiklik gösterebilir.