Doğumdan sonra ilk 1 2 sene ara ara bel ağrısı yaşadım onun dışında olumsuz bi tecrübe yaşamadım birde ben doğum sırasında baskıları çok fazla hissettim panik oldum sonra bana sakinleştirici verdiler bebeğimin doğduğu anı göremedim yani bu durumu göz önünde bulundurmak lazım sabredip sakince bekleyebilir miyim diye 😊😅