Niye özellikle 39 ben daha erken istiyorum ama durumum özele el vermiyor fiyatlar iki katı artmış durumda 37.haftamdayim .şimdi niye erken olucak derseniz inanın oturup kalkamıyorum . Diz kapaklarim ve çatı agrım yatmama kalkmama oturmaya musade etmiyor artık çok agrım var .Ağrı esigim de çok düşük .dua ediyorum inşallah erken gelmeye çalışır diye güzel bi gebelik geçirmedim yavruma kavuşmak istiyorum 😣