Vahide13 bi kaç doktoruna denk geldim hiç birinde bi problem yaşamadım inşallah doğumu da orda düşünüyorum çünkü çok memnun kaldım, hatta dün gece suyum geldi korkusuyla ağar topar kadın doğum acilinden giriş yaptım inanın o kadar ilgililerdi ki hayran kaldım acil servisine bile. Korkudan elim ayağım titrerken en son hemşirelerle şakalaşırken buldum kendimi baya gülüp konuşuyorduk, inşallah doğumum için de öyle bi ekibe denk gelirim ben çok memnun kaldım