Esilameryem Kızalar yeni doğum yaptım 3. Çocuğum diğerlerinde süt parası falan almadım sadece doğum parası aldım bunda geçen eşime hastane süt parasını PTT’den çekebilirsiniz demişler bu nasıl oluyor bilgisi olan var mı
Asyaayaz1 Ben 6 ay oldu doğum yapalıda pttde kargo işim vardı bunu sordum doğum raporuyla hastaneden başvuru yapılıcak para yatınca çekilicek demişti .
Dygrdo15 Sadece sgk olan alabiliyor kimlik çıkarma esnasında sosyal yardıma hem cocuk hem sut parası için başvuru oluyor
Esilameryem @“Dygrdo15”#p19679382doğum parası için sosyal hizmetlere gidip başvuru yapmıştım diğer çocuklarımda ama süt parası da mı öyle oluyor onu bilmiyorum