Kızlar dünde burda dile getirmiştim 38+2 olduk ama doktor iki hafta geriden geliyor demişti 36+4 görünüyor fakat dünden beri bel ağrım var ve bugün kasıklarım ağrıyor böyle regl olacakmisim gibi ve şuan kesildi ama bı ara iç çamaşım ıslandı hemen lavaboya gidip idrar yaptım ama idrardan sonra da çok az bir şekilde bacağından aşağı sızıntı oldu sizce yakın mı doğum yada belirtimi bunlar dün nst de hiç sancı yoktu