Epelinkiran 90kiloyla hamile kaldım şuan 102 kiloyum. İlçede yaşadığım için burdaki hastanelerde yenidoğan ünitesi yok doktorum sürekli ilde başka hasatne araştır diyor ama en az 1,5 saatlik mesafe git gel çok zor olacak hem muayne hem doğumda. 100 kilo üzeri doğum yapanlar varmı ne gibi riskleri var doktorum sağolsun hiç bi açıklama da yapmıyo napcağımı şaşırdım 33. Haftadayım az bi zaman kaldı
Shnbsk Epelinkiran canım benim yengem 135 kilo doğurdu maşaallah kendide bebeğide sağlıklıydı ikinci gebeliğindede öyleydi. Ama sen yavrunuda kendinide tehlikeye atma 💕
Melikeb19 Epelinkiran ilk hamileliğimi 105 ile tamamladım buna 107 ile başladım oğlum normal doğumla çok kolay doğdu darısı kızıma. Kilodan daha önemli başka erkenler olduğunu düşünüyorum doğum kısmında
Islim123 Epelinkiran kilo ile doğumun alakası yok canım doktorum öyle dedi bende 88 ile hamile kaldim 23. Haftamdayım 85 ile devam ediyorum bol yürüyüş yap ve dua et. Rabbim bir avazda kurtarsin
Tazeanne0134 Epelinkiran doğum yaptın mı canım nasıl oldun sezeryan mı yaptın normal doğum mu yaptın kaç kilo ile hamile kaldın
Epelinkiran Shnbsk evet bende çok duyuyorum normal doğum yapan bile var o kilolarda ama insan korkuyor işte. Bi de normal doğum istiyorum sancım tuttu diyelim doğuruyorum, ildeki hastaneye nasıl gidicem o da bi risk
Gamze09876 Shnbsk insallah sizden cevap alabilirim ☺️ yengeniz herhangi diyet uyguladimi acaba ozel muameleler yapildimi bende suan hamileyim ve 126 kiloyum bende o civarlarda dgum yaparim dye dusunuyorum cevap verirsen cok sevinirim kafayi yicem yoksa