Hilalsabo 32.haftamdayım kasılmalarım arttı bel ağrım şiddetli oluyor ve ekstra akıntım da var. Bu hafta nst ye gireceğim doğum belirtisi olabilir mi artık idrara 15 dk ya bir nerdeyse cıkıyorum
sehrengiz_8 Hilalsabo kasılmalar nasıl bir şey canım normal ağrı gibi mi ayırt edilebilir mi? 33+0 haftalığım bel ağrılarım benim de çok akıntı miktarım da biraz arttı. Ama kasılma mı değil mi onu bilemiyorum
Hilalsabo sehrengiz_8 ya normal ağrı gibi değil kuyruk sokumumdan kalçamdan kasıklarıma iniyor ağrı ve tek taraflı şişlik sertleşme cok oluyor karnımda sanki kasıklarıma karnıma iğneler batıyor gibi elektrik carpıyor gibi