ipek_sahin97 37+0 oldum geceden beri kasılmalarım var çok fazla bebek te aşırı hareketli sancım yok ama kasılmalar doğum başlangıcı mi 🤥
Beyzapp ipek_sahin97 39. Haftayiz benimde iki haftadır rahatsız edici kasılmalarim oluyor ama doguramadim🤷
Zehra_oztepe ipek_sahin97 bacım sinirlenme hormonlar tavan yapmış 😃 ay-gün sancıları da olabilir bir doktora git istersen cihazda sancılarına baksınlar 😃