Canlarım,
Dün sancım yüksek çıkınca açıklığa bakmak için vajinal muayene yaptı doktorum.
Sonrasında kahverengi leke geldi. Bunun normal olduğunu, gelebileceğini söylemişti.
Ama şimdi şeffaf sümüksü çok hafif boz renkli akıntım oluyor.
Acaba bu sefer gelen nişan mıdır ki?
Vajinal muayene nişanı tetikler mi?
Bilgisi olan aydınlatsın lütfen❤️