Kadriye_09 Ben 6+0 bnmde geçen hafta hafif kahverengi kanama geldi ama doktorum normal yerleşme kanaması olabilir demişti ve bnm 3 hamileliğim bnde sizin gibi tedirginim 2 tanesi düşük ile sonuçlandı rabbim inşallah kucağımıza almayı nasip eder