2 gün arayla 53 83 147 273 çıktı değerlerim doktor iyi diyor ama bir türlü ikna olamıyorum. Hamileliğin in başından itibaren ilaç kullanmak zorunda olmasam asla erken gitmezdim. Adetim geçmeden gittim ve tam anlamıyla sürünüyorum. Var mı benim gibi olup her şey yolunda olanlar..biraz moral olsun…