Busraaagul haftadayım, sümüksü şekilde kan geldi daha önceden de hafif lekenmeler olmuştu progestan kullanmıştım ama tesbir amaçlı demişti doktor. Bu gün de sümüksü şeklinde kanamam oldu, yaşayan var mı bunu ?