18 haftalığım yaklaşık 3 gündür ishalim ..doktora gittim bebek iyi tahliller temiz (kan-gaita-idrar)karın ultrasonu da çekildi ..ancak karnıma bir sancı giriyor kendimi WC de buluyorum ..önceden kabızlık şikayetim vardı şimdi ishalim çok moralim bozuk neden geçmiyor 😞