Busraeroglu Merhaba 😊 çakmak erdemde funda Ayşe demire gidenler var mı acaba, varsa fikirlerinizi paylaşabilir misiniz
Minikanne123 Busraeroglu ben 1 kere gittim canım ama memnun kaldım güleryüzlü her soruyu tek tek cevaplıyo devam edicem bu cumartesi randevum var 🌸
Zub34 Busraeroglu ben gidiyorum en başından beri gayet memnunum felaket tellalı değil gayet iyi şimdilik memnunum sorun yok