Tugbatlc
Merhabalar, Rabbim bagislasin yavrusunuzu. Saglikla buyusun insallah. Size de cok gecmis olsun. Bende persembe suni ile doguma alinacagim. Hic acilmam yok. Merak ettigim sizin suni verildiginde acilmaniz var miydi? Birde dayanilamayacak bir aci mi? Neden aktif olarak yurutup hareket ettirmediler sizi? Biraz fazla soru sordum kusura bakmayin ama korkuyorum da biraz rahatlatmaya calisiyor kendimi.