sltnersln Rahimim çift perde var bundan dolayı normal doğum yapılmıyormuş sezaryan olunuyormuş bende sezaryan olmak istemiyorum böyle olupta normal doğum yapanlarınız varmı doktoruma çok inanmıyorum
211212g sltnersln genelde sezeryan oluyor bendede çift rahim var ilk doğumum sezeryandı ikincide sezeryan olcak zaten rahim bozukluklarında genelde yer sıkıntısı olduğu için bebekler baş aşağı dönemiyorlar ters oluncada mecbur sezeryan oluyor
Sureyya1 sltnersln benim rahmim bikornuat uterus septuma benziyo diyebiliriz ama farkli eger bebeginiz donerse catinizda musaitse normal dogum olabilir ama genelde bebekler yer darligindan donemeyebiliyomus o yuzden sezeryan diyorlar ihtimaller uzerinden konusuluyor yani