Sağlık ocağına gidip kan testi verin değerlerinize baktırın mutlaka. Ben haziran da baktırdığımda demirim cok düşüktü ilaç yazmıştı önemseyip cokda kullanmamıştm. Ağustos ayında hamile kaldığımda demirim yine cok düşüktü 14.haftada demir ilacına başlamam gerekti normalde 20 den sonra başlatıyorlar demiri ben cok erken başladm eğer siz eksikleri bilir o ilaçları kullanırsanız hamilelikte daha az ilaç kullanma şansınız olabilir. Bide yine kadın doğuma gitmiştim yumurtalıklara baktırmıştm folik asit verdi mutlaka erkenden başlayın bebeğin zeka gelişiminde ve rahme tutunmasında etkisi büyük