Ankara11 Kızlar ben bugun seker yuklemesi yaptirdim ama ikinci tupu tokken vermem gerekiyomus ama bana soylenmedi ya da ben anlamadim bi sorun olur mu yaa
gamzosgamzos Ankara11 ilk ac veriyorsun icecegi iciyorsun 1.saati alıyorlar sonra 2.saati 50 mg yaptiriyorsan sadece 1.saat aliyorlar tokluk ne alakaymis
Mehtapca06 Ankara11 yooo ben üç tüpü de açken verdim tokken diye birşey yok şeker yüklemesinde su bile icirmiyorlar kim dedi yanlış diye
elifinilki27 Ankara11 Ayy aç karnı mı veriliyormuş doktor bana aç gel demedi ben kahvaltı yapmıştım randevum var bugün
Suzanne Benim bildiğim 75 mg için, ilk aç karna sonra içeceği içtikten sonra 1. Saat ve 2. Saat olmak üzere 3 kere kan veriyorsun
elifinilki27 Ankara11 Gittim geldim hastaneye 😁 doktor yapmadı zaten saat 10dan sonra yapılmıyormuş sabaha çağırdı ☺️
EsengulC Ankara11 hayır sen yanlış anlamışsın ilk aç gidiyodun kan veriyosun sonra 1.saat sonunda bi de 2.saat sonunda kan alınıyor arlarda yemek içmek yok