Akdenizmavisi Canım valla ben kadın doğum da Burcu hanıma gidiyorum, henüz özel de gitmedim ama Aktıp’ta Dilara hanımı çok öneriyorlar. Bir de Bülent Bayrak diye bir doktor var ama onun ayrı muayenehanesi var onu da çok iyi diyorlar çevrem de giden kişiler de var hepsi memnun