Bbsra Kızlar 5 haftalık hamileyim geceleri kendimi yüz üstü yatmaktan alıkoyamıyorum üstüne vucudumu da esnetiyorum 2.80 falan oluyorum :)) sizce bi zararı var mıdır sonra kendime gelince üzülüyorum
deletedmom321 Bbsra ya Allah aşkına yüzüstü yatmanın ne zararı olur? En fazla göbeğiniz büyüdüğünde bebek sıkışır, ki zaten siz de zorlasanız da yatamazsınız o pozisyonda. 5 haftalık hamilelikte nedir yani bebeğe zararı olacak şey?
Melikeznar Bbsra ilk baslar bende zorlanıyodum istemsizce yüz üstü yatıyodum ama Zamanla alısıyor insan karnınızın altına yastık koyun yastık engelliyor yüz üstü yatmanızı ben oyle yapıyorum. Esnemeye gelincede normal hayatımda o kdr gerinen biri olmamama ragmen hamilelikte aşırı esneyip geriniyor uykuda insan dikkat etmek gerekir özellikle ilk haftalarınız sizin
Aybukealtintas Bbsra yaklaşık 20. Haftaya kadar hep yüzüstü yattım 🤗suanda 27 yim hala bazen yüzüstü yatarken buluyorm kendimi anca uyanınca farkedip değiştiriyorum, bence rahat oldugunuz pozisyonda uyumak en iyisi çünkü diğer türlü rahat değilseniz uyumanız mumkun olmuyor
Esesli Bbsra ben 16-17.haftaya kadar yattım yüz üstü belkide daha fazla arada hala tam esniyorum biraz sk ra durduruyorum kendimi. Alışsan iyi olur ama şimdş çok zarar vermez
Nudi 16.haftaya kadar sorun yok diyorlar ama sen simdiden alıstır yan yatmaya fazla gerinme uzanma derler anneyle bebek arasında bag varmış o koparmış bana hep kızıyorlardı bi yere uzanınca hala kızıyorlar 9 ay sık dişini suan çok küçük bi de dikkatli ol eskisi gibi kolay değil gebelikler
deletedmom321 Bbsra hayır anlaamadığım bir zararı var mı diye yazmışsınız. Olmasının mantıksız olacaĞINI endişenizin çok yersiz olduğunu söyledim. şimdi de olsun veya olmasın diyorsunuz. sorun ne peki? Olsun ya da olmasın endişeleneceğim karışmayın mı diyorsunuz
Bbsra deletedmom321 anlamadınız diyorum ki ben yüz üstü yatıp sonrada esniyorum vucut olarak bunun özellikle esnemenin olarak bahsediyoruö
deletedmom321 Bbsra ben size instagramdan bir hamilenin yaptıklarını atayım nasıl esniyor görün. Kendinizi zorlayacak şekilde uzanmak sakıncalı tabi ama yatakta esnemek dönmek yüzüstü yatmak zorlamadığınız sürece sorun olmaz hiç korkmayın :) sağlıkla doğsun inşallah
Esesli Bbsra beni de esneyememek. Ayy bi doğurayım gerine gerine esneyeceğim yastığa sarılıp yüzüstü uyuyacağım diyorum. Küçük bebekler çok gerinir Ya böyle elleri kolları uzatıp nasıl içim gidiyor gördükçe 🤣🤣🤣
Ladess Bbsra 20.haftaya kadar rahat rahat yat ,sonrası zaten zoelanmaya başlıyorsun ,birde uykusuz gecelerin başlarsa ...33.haftayım günlerdir uyku yok 😶gerneşme işini de hiç yapmamaya çalış tatlım bebek yeni yeni tutunuyor
Esesli Bbsra daha küçük ama şimdiden alıştır kendini şartla yapma. Benim doğru düzgün uyku düzenim de Yok. Sabahın köründe kalkıyorum. Artık sağa sola yatmaktan ağrıyor yanlarım 5 dk sırt üstü durup dinleneyim diyorum eşim hemen dürtüyor sırt üstü yatma diye 🤦🏻♀️