of benim de öyleydi. çok kötü zamanlardı. bi başladı mı 3 gün sürüyordu abartısız ağlaya ağlaya ölüyodum en son acillik oldum serum taktılar ve maalesef orada tansiyonum cok yüksek cıktı. hemen idrar tahlili istediler sükür ki idrarda protein kaçağı yoktu olursa tehlikeliymiş. sen de bi tansiyonuna baktır belki ondan ağrı olabilir. sonra geçti ama benim suan 23 haftalığım sükür tutmadı bidaha öyle ağrı