Simaynaz34 9 haftalık hamileyim geçen gün sancım oldu biraz sabahında çok az bı kan vardı daha sonra ertesi gün gene kan gelmiş ağrı normal ağrı dayanilmicak gibi değil ama korkuyorum neden kan geliyo
Babydream Simaynaz34 canım ağrım var diyorsun ve onunla birlikte kanaman varmış düşük tehliken olabilir acilden yada kendi doktoruna muayneye gitsen daha doğru olur ilaç yada iğne verirler.
Simaynaz34 Hunilininbirii Korkuyorum başka sorunum yok sadece akintimda biraz kan geldi pembe kahverengi parça gibi değil akıntı gibi
Simaynaz34 Babydream Sadece gece ağrım oldu sonra kesildi bı daha olmadı ağrı ama doktora gidicem böyle şüpheyle duramiyorum
Mehtapca06 Yani git eğer ilk gebeliginse benim iki gebeliğimde lekelenmem oluyor ama doktor bakıyor kese etrafında kan var mı diye Allah göstermesin arkadaşımın kanaması olmadı şiddetli aynen sizin gibi du gitmedi gittiğinde kese bozulmaya baslamisti