Uysalfeyza Bebeğim 4. Günü gözlerinde hafif sarılık olmaya başladı başına gelen oldumu Cuma günü kontrolü var beklesem mi götürsem mi bilemedim
Mmomyy Uysalfeyza Bol bol emzir, uyuyorsa bile uykusundan uyandır emzir,böyle böyle atacak inşallah 🙂
Esos00 Uysalfeyza evet ilk 10 gün sarılık oluyor sık sık emzir. Gece de uyandır en geç 2 saatte 1 emzir.
Mercimegim4 Bizimde 4. Günde çıktı 2 saatte 1 emzir bol bol ciş ve kaka ile atacak 9.9 olmuştu değeri 5 günde 1 değer düştü takibe gerek yok sürekli besle dedi doktorumuz
Mini_kelebek Uysalfeyza uyandırıp sık sık emzirin ve mama desteği verin. Emdikten sonra mama takviyesi yapın
Shdjskksks Uyursa zor uyanuyor ağlatman falan gerekiyor sık sık emzirmeye bak ben yaşamadım ama olmaması için baya ugrasmistimm inşallah olmadan ataltirsinizz
ebruzb Uysalfeyza sarılığı çok ağır geçirdik biz aramızda abo uyuşmazlığı var kızımla bence kontrolünüze erken gidin gününü beklemeyin ne kadar erken o kadar iyi. Bol bol emzirin idrar ve kaka ile atılıyor
Uysalfeyza 10 dan fazla gün içerisinde kakasını yapıyor yemesinde problem yok Allah’a şükür aksine bebeğim uyumuyor benim sarılık çok olursa uyur dedi hemşire bende şimdi boşu boşuna götürüp test yaptırıp canını acıtmak istemiyorum