Ayse254 Açlık 70 Saat tokluk 183 Saat tokluk 134 Doktor daha görmedi sonucu gebelik şekeri var sanırım 🤷🏻♀️😟
_ipekkkkk Ayse254 Evet canım şekerim var sinir 140 Benimde 270 çıkmıştı 75likte şuan diyet yapıyorum ve insülin kullanıyorum 35+3 olduk elhamdülillah 🤲✨
Minoo01 Ayse254 endokrine gidersin doktorum oraya yönlendirdi oda dyetisyene. Sonra zaten endokrin takibim oldu hep.