Sheisagirl KıZlar meme uçlarım hep yara oldu illa emzirmek mi gerekiyor sağıp veriyorum acaba aynı vitamini alıyor mudur ??? KESK’e emzirebilsem ana en azından sütümü içiyor diye seviniyorum. Bi fark var mıdır sizce
B8use Sheisagirl senin sutunu alir birsey olmaz ama meme ucun iyilestiginde memeyi almayabilir.biberona alıştığı için meme reddi olur . . Benimde ilk hafta ağrıdi gogus kalkani krem surdum bi dene istersen
Adalina Besin olarak bi fark yoktur ama bebek seni emmezse kısa sürede sütün kesilebilir çünkü pompa sinirleri bebeğin ağız haraketleri kadar uyarmadığı için süt bezleri pasif hale geliyormuş bebek açısından da şu problem olabilir biberon rahatlığına alışırsa memeni emmek daha zor olduğu için bidaha emmeye bilir bu şekilde olursa da sütün kesilir pompa süt bezlerini maalesef pasif hale getirir
Esrakm Benimde yara ve emzirmekten nefret ettim. Emzirme vakitlerinde içim çekiliyor resmen. İki göğsüm de yara ama sol taraf çatlak onu emziremiyorum. Kapanmasını bekliyorum. Sağla emziriyorum ama oda yara dişimi sıka sıka emziriyorum. Nasıl iyileşecek bilmiyorum. Bebeğim doğru şekilde ememiyor malesef zorlasamda biraz daha büyüyünce düzelecek sanırım.