Elif1104 bunca zamandır kullanmadan geçirdiyseniz 1 2 hafta için hiç kullanmayın derim ben şuan 13+5 im ilk haftalarımda bile alerji ilacı ve spery kullandım elimden geldiğince az kullanmaya çalıştım ama benim çok ileri derecede. İlk hamileliğimde kullanmıcam diye alerjik astıma dönüştüm zehir ettim kendime hamileliğimi 7 ay boyunca zorla nefes aldım ve korananın patladığı zamanlardı her anım koronayım ben kesin korkusuyla stresiyle geçmişti