mercimeksmomm Kızlar ben çocukken kalbimde üfürüm olduğu için ameliyat olmuştum. Şu an bi sıkıntı yok doktorum normal doğum yapmamın sakıncalı olduğunu söyledi böyle bi durum yaşayıp sezaryen olan var mı acaba tecrübeleriniz neler
Mom10_ mercimeksmomm mercimeksmomm canım geçmiş olsun ben de kalbi delik doğmuşum 6 yaşımda açık kalp ameliyatı oldum doktorum sadece ilaç kullanıyor musun diye sordu ameliyat vs aklıma gelmedi o da sormadı şimdi okuyunca ilk randevu da ben söyleyim bari…ne gibi riskleri var acaba bakalım bana ne diyecek ben de merak ettim şimdi siz söyleyince sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏