35+5 haftalığım bebeğim doğum pozisyonu almış çok şükür, Rabb’im isteyen herkese nasip etsin. Ama ben normal doğumdan aşırı korkuyorum çoğu anne gibi. Dün öğrendim döndüğünü bu gece doğru düzgün uyku uyumadim sürekli rüyalar gördüm sancı çektiğimi gördüm bilincaltim berbat durumda. Doktor bi haftaya randevu verdi o güne kdr karar vermeye çalış dedi. İstersen sezaryende yaparım ama bebegin dönmüş kötü bi doğumun olmaz belki Normal doğumu bi düşün dedi neler yapmam gerektiğini fln söyledi işte. Bende normal doğum yapmak istiyorum her açıdan ayağa kalkabilmk benim için en önemlisi annem herzaman gelebilcek durumda değil kaynanam alt katta oturuyo ama mesafeliyiz ondan herzaman çekiniyorum kendi annemi tutmaz zaten onunda iki çocuk var başında. Hepsini düşünüyorum dhaa çok şeylr var uzatmiyim daha fazla . Rabb’im bana bunu nasip etti herkese nasip etmiyor bunun için de kendime güvenip normal yapmak istiyorum ama canım çok az nasıl baş ederim bilmiyorum o sancıları nasıl karşılarım bilmiyorum lütfen yardımcı olun