Kızlar cok sağlıklı beslenip bebeği kilo almayanlar varmı daha napiyim bilmiyorum acaba cokta sağlıklı besleniyorum daha ne yemem gerekiyor insanlara bakiyorum hiç umursamadan beslenuolar kahvalti bile yapmıyorlar ama bebekleri kiloları çok iyi ben cok mu usteleyorum acaba balığından tut yumurta sut yogurduna kadar ceviz ve badem yiyemiyorum bi tek oda çok tiksindim cok yiyodum bi ara onlari yiyince boguluyorum sanki devam mi etsem acaba yemeye