1melek_annesi Bundan iki gun once post acmistim akintili kanamam var diye bugun sabah kanamam oldu hastaneye geldim yatırdılar dusuk tehlikem varmis dua edin bebegime bisey olmasin bi defa dusuk yaptim bu sefer dusuk yaparsam kaldiramam 😢
MerveeD 1melek_annesi İyi düşün canım inşallah bsey olmayacak bebeğine Rabbım size bağışlasın inşallah dikkat et
anneyimmm42 1melek_annesi moralini bozma canım bebeğin de etkilenir sen sağlam dur ki bebişin de seni hissetsin ❤️🤲
umayben 1melek_annesi Allah bebeğini de seni de korusun canım canını sıkma doktorunu dinle ve bir şey olmayacak diye inandır kendini. Önce sen inan bebeğine bir şey olmayacağına bu günleri atlattığında sağlıcakla bebeğini kucağınıza alırsınız inşallah 🥰 ♥️
1melek_annesi anneyimmm42 moral bozmamak elde degil hep korku var ama allah buyuktur allah onu bana bagislar insallah
-anne-oluyorum- Meryem süresi dinle canım telefondan aç hem kendin hem bebeğin dinlesin şifa olur inşallah
Faddoli23 1melek_annesi Kaldiramam diye düşünme hassas olduğun yerden sinanirsin Allah evladını sana bağışlasın inşallah onun haricinde Allah’tan gelen herşeye kabul ol ki Allah’ta senden razı olsun