Rabazcan cnm benimde göbeğimde çıktı 4 tane küçük daire şeklinde lekeler şuan 31+4 olduk üç tanesi yok olmak üzere hormonel bir durum sonradan geçiyor benim boynumun çevresin kol altında göbekte münink minik et benleride çıktı ama bunlar geçici şeylermiş doğumdan sonra kendiliğinden yok oluyor