Eşimin telefonuna baktığımda uygunsuz Fotoğraflarla biriyle yazıştığını gördüm dünyam başıma yıkıldı sanki çok boğuştuk telefonu ver dedi vermem dedim tokat attım hırpaladım çok sinirlendim sabaha kadar ağladım 22 haftalık hamileyim bebeğime bişey olur diye korkuyorum hala aynı evdeyim bebeğim için yoksa çok hatası var ama bırakıp gidemiyorum napacağımı bilmiyorum devamlı o Mesajlar geliyor aklıma Yıkıldım