esmerrmm Bugun rota asisi oldu bebegim olali 1 saat oldu gaz damlasi versem birsey olurmu bilgisi olan varmi ve bide banyo yaptiriliyormu
esmerrmm esmerrmm kizlar acil cunku cok gazli bir bebek ona gore yol alicam bilgisi olanlar yazsin lutfen onemli
iremss esmerrmm çocuk doktorunuza danışın ulaşamıyorsanzda aile hekimini arayın gaz damlaları her bebek için bir değil
esmerrmm iremss gaz damlasi var zaten roto aşısı olduda ilac verebiliyormuyum yada bbelli bir saatmi gecmesi lazim acaba . Hemsireyi aradimda duymuyor