Rumeysa-34-alakk Merhaba hanımlar şuan 14+5 haftalığım ama 9. Haftadan beyri burun kanamam var sol tarafımdan kanama geliyor ama oluk oluk akmıyor içten içten kanıyor. Çok azcık hissediyorum kanadıgini silince kan geliyor zaten ve şiddetli baş ağrım var daha önce böyle bir sorunum yoktu yaşayan varmı acaba hamilelikte
Lavinyam Rumeysa-34-alakk benim de oldu özelikle sabah kalkınca oluyordu doktoruma sordum normal dedi kan seviyemiz çogalıp kalp atışımız hızlandıgı için kılcal damarlar genişleyip kan akıyormuş önemli birşry deglk yani canım ❤️
Minammm Rumeysa-34-alakk bende de oluyor hamilelikten kaynaklı alerjik rinit var burnumda et var doktor burnun kurur kuruluktan kanar bile demişti ilk zamanlar çok kanıyordu şimdi az az kanıyor önemsemiyorum deniz suyu ile nemlendiriyorum elime krem falan sürünce burun deliklerime de sürüyorum nemlensin diye faydası olur belki diye
Aysun1981 benimde o haftalarda 2-3 defa oldu, bir defasında yarım saat aktı. doktor normal dedi, vücut aşırı kan üretiyor vs dedi. baş donmesi vs olur ise gel demişti bana ama olmadı
Sedaerarslan8 Aysun1981 evet bendede oluyor ardından baş dönmesi bayılma oluyor doktora danıştım hiç yorum yapmadı sadece eve hava makinesi al dedi
Rumeysa-34-alakk Teşekkür ederim . Benim hamilelikte çok oldu normalmi bilemedim bu yüzden danışmak istedim çok saolun 🥰
durununannesiiiii Rumeysa-34-alakk benim oluk oluk kanıyor acillik oldum hatta 🙄 sonra kbb gittim damarım yakıldı ama çözüm olmadı hala kanıyor hemde fazlasıyla bütün yatak çarfaş yastklar kan oluyor ben kalkasıya kadar avcumdan akıyor