Gün geçtikçe modum düşüyor nasıl olacak diye çok strese giriyorum normal doğum istiyorum ama sancı nişan su hiçbişey yok içerde kaldıkça bebeğin kilosu artıyor bilmiyorum ne olacak nasıl olacak canım sıkılıyor kızlar😏 zaten günlük 3-4 kişi arıyor daha doğum olmadı mı diye sanki ben bilerek içerde tutuyorum çocuğu ya iyice baskı oluştu üzerimde😔 sizde durum ne? Nasıl geçiyor günleriniz? Nasıl sakin kalıyorsunuz?