Hanımlar 34 + 2 günlük hamileyim 11 ay 6 günlük oğlum var dün gece emzirmeyi bıraktım Sabah kadar ağladı kuzum,☹️3 hafta sonra doğumun olucak inşallah 🤲🏼 şimdi size sorum şu göğüsüm şişti ne yapmalıyım sayarsam olmaz sagmasam ağrım olucak lütfen akıl verin kizlar acil.