Seher-4 Güzel anneler ilk hamileliğim olduğu için pek bilmiyorum 5’li hastane çıkışı alcam önerdiğiniz bi marka var mı internete pek güvenemiyorum nasıl gelir bilmiyorum🙄☺️
Deletedmom623737 Seher-4 Cogu kişi marka tercih etmiyor hastene çıkışların da herkes instagramdan isimli yaptırdığı için 😊
Aysee_35 Seher-4 markaya gerek yok canım pamuklu yumuşak olsun yeter. Ben lcw ve civil den aldım herşeyini. 2 tane hastane çıkışı gibi aldım o kadar. Gerisi hep 1-3 ay aldım. Cabuk büyüyor diyorlar ondan zamanla alıcam olmazsa. Alıp eve tıkmanın bir anlamı yok diye düşünüyorum. Benimde ilk bebegim olacak bu ondan boşa alıp da kenara koymanın luzümü yok.
Parla Seher-4 marka olsada her marka iyi değil maalesef. Fakat organik bambu olsun istiyorsanız chakradan alın derim seçenek fazla yok sadece ama yumuşacık ve kaliteli🌸
lunam Seher-4 ben kıyafetlerini, hastane çıkışları dahil ebebek, defacto ve babymallden aldım. Defactonun ürünleri öyle çok güzel değildi ama ebebek ve babymallden aldıklarımın kumaşları çok güzel.
Seher-4 Aysee_35 bebeğin diğer kıyafetlerinde lcw mı alayım onu öneriyorlar genelde rengi gitmiyor diye?
Kelebekk-0307 Parla chakra aşırı pahalı bir marka ama beğendiğim bir hastane çıkışı vardi 350 tl idi indirime girerse alayım diyordum bi baktım 800 olmuş ben şok tabii 🙄🥺
iremss Seher-4 isimliler için bişi diyemem ama panço, chakra, e-bebek, joker baby deki hastane çıkışları pamuklu güzel
Aysee_35 Seher-4 valla ben hep karısık aldım yani bir kısmı civil bir kısmı lcw. Ama lcw alsan daha iyi olur ama o da baya pahalı tutar. Bence parça parça bölüştür benim gibi..
lunam Seher-4 28+6 yız. Ben 20.haftadayken daha hiç kıyafet almamıştım, vaktin var daha halledersin Allahın izniyle 😊 Ben 25.haftada başladım ve hemen hemen her şeyini tamamladım. Ufak tefek şeyler kaldı.
esmer3 Seher-4 dışarda giydireceklerimi cigit, kotondan aldım, evde giyeceklerini e bebek ve trendyolda aziz bebeden aldım kumaşı çok güzel geldi tereddüt edecekseniz
Elfs Kelebekk-0307 aynısını ben de ekledim bir anda 800 oldu evet. Ama kendi sitesinde yok ürün bazen ürün ellerinde olmayınca sayfada kapanmasın diye fiyat yükseltip koyuyorlarmış belki ondandır bilmiyorum.
Parla Kelebekk-0307 evet biliyorum 2 al 1 öde kampanyası var onun için o fiyata çıkardılar. Tekrar kampanya olur vaktiniz varsa bekleyin☺️ Ama sıradan markalar bile 300-400 diyor karşılaştırınca tabiki buranın fiyatı normal kalıyor🌸
PrensesFiona Seher-4 civilin internet sitesinden rahatlıkla alabilirsin canım. Hem sitesinden hem de mağazasından bir sürü şey aldım. Pamuklu olmasına dikkat et yeter. Zaten çoğu pamuklu.
Elfs Kelebekk-0307 stok görünüyor zaten. Girin mesela bir tuvalet kağıdına 300 lira yazmış onun gibi zaten kimse almıyor sayfada kapanmasın diye. Yani ne bilim 300 den bir anda 800 olması çok saçma yoksa. Tuğba kuğu da indirimli 270 indirimsiz 280 liraydı indirim bitince bir anda 320 lira yaptı tabi bu ona göre makul bir fiyatta.
Kelebekk-0307 Elfs evet Tuğba kuğu da o şekilde bende fark ettim onu belkide dediğiniz gibidir fiyatlar o şekilde olunca sadece bakmakla kaldım çünkü sonrasinda bakmadım zaten hallettigim için.