Canım 4 yıllık evliyiz ve hiç korunmadık olmadı .. doktora gittik hiç bir sorun yok dedi 2 yıl geçti yine olmadı tüp bebek denedik o bile tutmadı doktor şaşırdı genetik testler dahi yapıldı her şey temiz çıktı aradan 2 yıl daha geçti biz artık kabullendik nasip değil demek ki dedik artık ne yumurtlama günü umrumda oldu ne bişe yedim içtim gezdim vazgeçtik yani …derken şuan 4 aylık hamileyim .. kesinlikle psikoloji ne kadar kafaya takarsan o kadar zor oluyor .. Murphy kanunu etkisi sanırım 😁 ve gerçekten hayırlsı olsun hepimizin hakkında kardeşim Allah gönlündekini hayırlı kılsın inşallah 🙏