Mom545441 2 yıl once çektirdim canım temiz cıktı ama yine de hamile kalamadım eşimde morfoloji bozukluğu var bende de yumurta tembelliği vardı 4 ay yumurta takibi yapıldı artı 4 kere yumurta gelişimi için ilaç kullandım tedaviye ara vereli 2. Ay oldu inşaallah doğal yolla gebe kalabiliriz hepimiz