Aslanirem Canım ben 10haftalığım bugün perşembe gitmiştim doktoruma 1 ay sonra çağırdı dediğin gibi zaman geçmiyor sanırım..13 haftalık olucam gittiğimde sanırım o zaman ikili tarama yapılcak heyecandan sormayı unutmuşum🙈 benim birazcık kendi göbeğimde vardı o yüzden göbeğim büyüdü mü tam anlayamıyorum ama kasıklarıma doğru bir çizgi oluştu orası yuvarlandı gibi hissediyorum umarım ne demek istediğimi anlamışsındır yani anlatabilmişimdir 🙈