Kızlar benim iki düşüğüm oldu . Şu An 10+5 yeniden hamileyim şükğr . İğne coraspin falan kullanıyorum ayrıca tabi progestan . Bu gebeliğimde adet tarihimden önce kahve lekelenme oldu kullanmaya başladım sonra olmadı çok şükür doktor 3 ay kullanacaksın dedi . Sizler ne zaman bıraktınız 3 ay olmama az kaldı . Herhangi bir sorun ile karşılaştınız mı ?