SilaC benimde sezeryan olma ihtimali var gözümde banyo işi çok büyüyor yardımcı olacak kimsem olmicak sanırım 😄 canımda çok tatlıdır. Allah yardımcımız olsun.
Hoş normal doğumda da oturup yıkayamamıştım 3.4 gün dikişler çoktu diye. Bunda da bi şekilde halledicez