Kızlar bebeğim 32 haftalık. Geçen ayki kontrolde bir kaç gün önde gidiyordu. Bu ay gittiğimizde bebeğimin geriden geldiğini öğrendim. 1700 g 40 cm.. sizler böyle bir şey yaşadınız mı ? Bebeği geriden gelip sonradan toplayan oldu mu ? Topladıysa neler yaptınız ? Ya da süreciniz naısl ilerledi? Uyku uyuyamadım düşünmekten. Tecrübelerinize ihtiyacım var