Ya daha öncesinde bizde böyle birşey yoktu sanırım kendim ettim kendim buldum 4 ay atağı geçiriyoruz sadece memede sakinlesiyordu aç olmadığı halde emziriyordum yani ne yapıcam bilmiyorum tukendimm :(( yolun basindasiniz başka şeyler deneyin ilerde daha zorr