Flora34 Canım doktor önerisi yapamicam ama ben bilge hastanesine gidiyorum. En uygun hastane orası 115 lira muayene. Adatıpta 250 filan. Senin maddi durumunu bilemiyorum tabikii. Jülide hanımdan da memnunum inşallah 1 ay sonra doğumum olucak