Seydanuurr4 Kızlar günaydın 5+4 haftalık hamileyim adet olacak gibi birden bele agrı girmesi veya kasıklara normal Mİ gece birden belime bi agrı saplandı bişey oldu diye çok korktum sanki adet agrısı gibi adet olacam gibi kasık ağrısı da öyleydi tek taraflı ?
Birgul Seydanuurr4 bu haftalarda yerleşme olduğu için, rahim sürekli kasıldığı için normal. Bol bol dinlenin ☺️